Horari SAF
Coneixes el servei d’assessorament a la sala de fitness?
Si et cal ajuda per saber com utilitzar les màquines o el material de la sala, pots consultar-ho al tècnic@ de sala com a professional de l’activitat física.








Tenim una sala de fitness amb equipament nou
Ja has pogut venir a provar la nova sala de fitness? Et costarà reconèixer-la! S’ha adequat tota la sala i renovat l’equipament esportiu, que inclou la maquinària de cardio, musculació, funcional i el material de pes lliure.
El projecte de la nova sala ha estat dissenyat amb BH Fitness buscant una proposta de distribució lògica i coherent, on es respecten els fluxos de persones i s’ofereix una millora de l’experiència en la sala. Destaquem la cura que s’ha aplicat en el nou disseny per garantir la normativa vigent per fer front a la Covid-19 delimitant bé els espais i permetent les distàncies entre usuaris.
